גיתה מזרח

קפיצה אל: ניווט, חיפוש

היסטוריה== ==

איך מגיעים

מצומת יגור נוסעים צפונה (כביש 70), עוברים את צומת סומך וממשיכים לצומת אחיהוד. שם, פונים שמאלה ומיד ימינה בצומת יסיף. נוסעים צפונה, עוברים את כפר יסיף וממשיכים לצומת כליל, שם פונים ימינה לכיוון ג'ת וגיתה (כביש 8721). מג'ת יש שילוט לגיתה. לאחר שיורדים וחוצים את הערוץ, יש הצטלבות קטנה, שהכביש שיוצא ממנה דרומה מוביל לירכא.

מלמטה

נוסעים על הכביש שבין ג'ת לירכא. הוא עולה קצת, ואז יורד הרבה. מייד לאחר שהוא חוצה את הערוץ, פונים מזרחה לדרך עפר. ממשיכים בדרך הזו כמה שאפשר (מרבית המכוניות עוצרות במטע הזיתים, במקום שבו הדרך מפסיקה להיות טובה), ועולים בשביל המסומן ירוק, המוביל עד למצוק.

מלמעלה

על הכביש שבין ג'ת לגיתה יש כניסה לכביש לירכא (שהוזכר קודם). לאחר כ-300מ' פונים שמאלה לדרך עפר (לא מאד טובה) וממשיכים בה כמה שאפשר. משם יורדים ברגל לשביל הגדול שמוביל לגיתה מזרח. פונים מערבה, חוצים רחבה גדולה וממשיכים למצוק.
מפת הגעה

ציוד

חבל הובלה של 60מ' ו-12 ראנרים למסלולים ועוד שניים לתחנה יספיקו לגמרי למסלולים הספורטיביים.

למסלולי הטראד - ציוד טראד.